Lectura fàcil
-
Upload
bpm-cambrils -
Category
Documents
-
view
227 -
download
1
description
Transcript of Lectura fàcil
LEC
La Meva família i altres animals Grífols, Montserrat Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2006
Miquel Strogoff Quintana, Lluís Barcelona: Castellnou, 2009
La Mirada ferida Companys Tena, Mireia Barcelona: Germania : CCOO, 2005. Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, 2008
El Misteri de l'habitació groga Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010
Moby Dick Lorman, Josep Barcelona: Castellnou, 2008
Mosaic Barcelona: Castellnou, 2009
Nahid, la meva germana afganesa Tortajada, Ana Barcelona: La Mar de Fàcil, 2013
No estem mai sols: conèixer Miquel Martí i Pol Pérez Arnau, Carme Barcelona: Germania: CCOO, 2004
Mecanoscrit del segon origen Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2011
Onada de calor Appel, René Barcelona: La Marde Fàcil, 2009
Peter Pan Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2010
Qui és el culpable? Coromina i Pou, Eusebi Vic: EUMO; Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2005
Un Rellotge amb dues inicials Llorente Briones, Sílvia Barcelona: La Mar de Fàcil, 2014
Robinson Crusoe Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005
Robinson Crusoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009
Romeo i Julieta O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009
Sherlock Holmes resol tres casos Codina Solà, Núria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2009
L'Odissea Alberich i Mariné, Joan Barcelona: Castellnou, 2009
Tristany i Isolda: anònim medieval Danès, Pere Barcelona: Biblioteca Hermes, 2008
Vacances inoblidables Rodríguez Pérez, Eva Vic: Cat Company, 2006
Viatge al centre de la Terra Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
La Vida de Pau Casals Bayà, M. Rosa Barcelona: EUMO, 2006
La Vida de Salvador Dalí Bayà, M. Rosa Vic: EUMO Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010
La Volta al món en 80 dies Burgas, Àngel Barcelona: Castellnou, 2012
Tres històries de neguit Porcel, Baltasar Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010
TU RA fàcil
BIBLIOTECA PÚBLICA MUNICIPAL de CAMBRILS
www.cambrils.cat/biblioteca
L'Aigua del Rif Flores Pallarès, Montse Barcelona: La Mar de Fàcil, 2010
Això també és casa teva Merín i Sales, Mònica Lleida: deParís, 2009
Anna Frank: la seva vida Hoefnagel, Marian Barcelona: La Mar de Fàcil, 2009
Els Assassinats del carrer de la Morgue i altres contes Chumillas Coromina, Jordi Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
L'Atles furtiu Redortra, Gemma Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2013
Les Aventures de Huckleberry Finn Fernández, David Barcelona: Castellnou, 2009
Les Aventures de Tom Sawyer Twain, Mark Barcelona: Castellnou, 2010
El Cafè de la Granota: cinc relats Galobardes i Tuneu, Elisenda Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2012
Accents Barcelona: Castellnou, 2006
Els Castellers Chumillas, Oriol Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005
El Comte de Montecristo Alemany, Dolors M. Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
Coneixes Barcelona? Bonafont, Rosa Barcelona: Mediterrània, 2004
Conte de Nadal Quintana, Lluís Barcelona: GyP, 2004
La Crida del bosc Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2012
Curs d'hivern a l'Empordà Ferrer Cruañas, Caterina Vic: Cat Company, 2006
El Diari d'una noia Redortra, Gemma Barcelona: EUMO [etc.], 2012
El Dr. Jekyl i Mr. Hyde Salvadó, M. Carme Barcelona: Biblioteca Hermes, 2005
Capitans valents Aranda, José Barcelona: Castellnou, 2009
Dràcula Stoker, Bram Barcelona: Educaula, 2010
Educats per guanyar Rodríguez, Sique Barcelona: La Mar de Fàcil, 2014
L'Escarabat d'or Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2006
El Fantasma de Canterville Garcia Llorca, Antoni Barcelona: Castellnou, 2007
El Fantasma de Canterville Salvador, Eugènia Barcelona: GyP, 2004
El Gos dels Baskerville Pradas, Núria Barcelona: Castellnou, 2010
Història de... el paper García Palomeque, Rebeca Barcelona: La Mar de Fàcil, DL 2010
Històries poc corrents: selecció de contes Coromina i Pou, Eusebi Barcelona: EUMO, 2008
Dràcula Pradas, Núria Barcelona: Castellnou, 2009
L'Home invisible Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
L'Home invisible Aranda, José Barcelona: Castellnou, 2010
L'Illa del tresor Fernández, David Barcelona: Biblioteca Hermes, 2007
Ivanhoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2007
La Jenny Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006
Jerusalem Alexandre Galindo, Froilà Barcelona: La Mar de Fàcil, 2012
El Llibre de la selva Kipling, Rudyard Barcelona: Castellnou, 2007
Les Mateixes estrelles Martí, Núria Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, DL 2010
Hola Connie Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006.