Programa fiestas Mutilva 2015

20

Transcript of Programa fiestas Mutilva 2015

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

2

SALUDO

EL ALCALDE

Manuel Romero Pardo

L as fiestas patronales de Mutilva llegan de las primeras de la comarca. Coincidiendo con el fin de curso para muchos jóvenes, es nuestro pueblo punto de encuentro para muchos de ellos. Deseamos que sean unas fiestas de hábitos saludables.

Este año, coinciden con el inicio de una nueva legislatura con nuevas iniciativas y proyectos para mejorar nuestra calidad de vida.

Como Alcalde me tocará coordinar las diferentes áreas de trabajo del Ayuntamiento del Valle de Aranguren, donde los compañeros de corporación harán todo el esfuerzo posible para que funcione y los vecinos y vecinas sigamos disfrutando de nuestros servicios a disposición de todos.

Nuestros pueblo cuenta con una gran variedad de colectivos socioculturales y deportivos dinamizados por vecinos/as que hacen posible que nuestros jóvenes y mayores disfruten y participen de los diferentes programas. Por su trabajo desde la corporación nuestro ánimo y reconocimiento.

Nuestro pueblo Mutilva, como capitalidad del Valle es acogedor, siendo la convivencia nuestra mayor riqueza por la que tenemos que seguir trabajando, como reflejo de la pluralidad de nuestros pueblos.

Esperamos que los actos programados sean del agrado de todos y tengamos una amplia participación vecinal que nos permita disfrutar de estos días festivos.

Pedimos comprensión a los vecinos y vecinas cuyos domicilios se encuentran cercanos a los lugares donde se programan los diferentes actos, entendiendo que la fiesta debe servir para compartir y disfrutar.

Agradecemos a la comisión de fiestas su aportación y esfuerzo para llevar a cabo los actos programados.

Desearos desde la corporación del Ayuntamiento del Valle de Aranguren unas FELICES FIESTAS donde la participación y convivencia sea un ejemplo entre todos los vecinos y vecinas.

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

3

AGURRA

ALKATEA

Manuel Romero Pardo

M utiloako jaiak eskualde honetako lehenetarikoak dira. Gazte gehienen ikasturte amaierarekin bat egiten dute eta horietako askorentzat gure herria topaleku bat da. Festa hauetan ohitura osasuntsuak nagusi

izatea espero dugu.

Aurten legealdi berriaren hasierarekin batera datoz jaiak, gure bizi kalitatea hobetzeko ekimen eta egitasmo berriekin batera.

Alkate gisa, Aranguren Ibarreko Udaleko lan-esparru desberdinak koordinatzea egokitu zait. Udalbatzako kideek ahalik eta hobekien jardungo dute bizilagun guztiok eskura ditugun zerbitzu guztiez gozatzen jarrai dezagun.

Gure udalerrian auzokideek dinamizatuta lan egiten duten talde soziokultural eta eta kirol-talde ezberdinek egiten dute posible, gure gazte eta adinekoek egitarau ezberdinez gozatzeko eta bertan parte hartzeko aukera izatea. Udalbatzatik lan hori guztia aintzat hartu eta eskertu nahi dugu.

Bizikidetza izanik Ibar honen ondasunik handiena, horren alde lan egiten jarraitu nahi dugu. Mutiloa herria, Ibarreko hiriburu abegikorra da gure herrien aniztasunarekiko errespetuz.

Jaietarako antolatutako ekitaldiak ongi etorriak izan daitezela espero dugu eta bizilagunen aldetik parte hartze handia egotea. Honela, denok ongi pasako dugu.

Egitarauko ekitaldiak egiten diren lekuetatik hurbil bizi diren bizilagunei aparteko egoera hau ulertzea eskatzen diegu, jaiak konpartitzeko eta gozatzeko direla kontuan hartzea.

Jai batzordeari egitaraua osatzeko egindako esfortzua eta ekarpena eskertu nahi diogu.

Aranguren Ibarreko udalak JAI ZORIONTSUAK opa dizkizue, parte hartzea eta bizikidetza bizilagun guztien artean eredu izatera gonbidatuz.

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

4

DEL 17 AL 21 DE JUNIO

EKAINAK 17tik 21ra

2015ekoMUTILOAKO JAIAK

EL AYUNTAMIENTO DEL VALLE DE ARANGUREN agradece la dedicación y colaboración a cuantas personas y colectivos hacen posible este programa festivo y desea a todos los vecinos y vecinas unas felices fi estas.NOTA: Cualquier cambio en el programa de fi estas, debido al tiempo u otros motivos será anunciado en la Televisión Local y cartelera de la Casa de Cultura.ATRACCIONES DE FERIA: Se comunica que durante el lunes 22 de junio el precio para hacer uso de las distintas atracciones que queden en el recinto será a mitad de precio que durante los días de fi estas.

Actividades organizadas por:›COMISIÓN DE FIESTAS DE MUTILVA›ÁREA DE CULTURA Y FIESTAS DEL AYUNTAMIENTO DEL VALLE DE ARANGURENPatrocina:›AYUNTAMIENTO DEL VALLE DE ARANGUREN

Jardueren antolatzaileak:›MUTILOAKO JAI BATZORDEA›ARANGUREN IBARREKO UDALEKO KULTURA ETA JAI ARLOABabeslea:›ARANGUREN IBARREKO UDALA

FIESTAS DE MUTILVA 2015

PORTADA / KARTEL IRABAZLEA:

EXPOSICIÓN / ERAKUSKETA:“Carteles de Fiestas / Festetako Kartelak”.

Del 11 al 19 de junio / Ekainaren 11tik 19ra - Casa de Cultura / Kultur EtxeaEn horario de atención de la Casa de Cultura / Kultur Etxeko harrera ordutegian

•Cartel ganador/Kartel irabazlea:Autor / Egile: Ander Sustacha Ibáñez de MaeztuTítulo / Izenburua: "Miniaturas"

Autor / Egilea: Cristina Mallor FrancoTítulo / Izenburua: "Las fi estas son para todos"

•Ganador categoría infantil (contraportada de este programa) /

Haurren mailako irabazlea (egitarau honen atzeko azalean)

ARANGUREN IBARREKO UDALAK jai egitarau hau posible egiten duten pertsona eta talde guztien lana eskertzen du eta auzokide guztiek jai zoriontsuak igarotzea espero du.OHARRA: Jai egitarauko edozein aldaketa, eguraldia edo beste arrazoiak direla eta, Aranguren Telebistan eta Kultur Etxeko karteldegian iragarriko da.ATRAKZIOTAKO BARRAKAK: ekainaren 22an, astelehenean, atrakziotako barrutian geratzen diren barraken prezioa festa egunetako prezioaren erdikoa izango dela jakinarazten da.

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

5

• La fiesta dura todo el día. Te invitamos a realizar un consumo responsable. Se trata de utilizar el sentido común: todo tiene un límite, y el alcohol también.

• Son para todos/as: niños/as, jóvenes, adultos y personas mayores. Te invitamos a disfrutar de estos días en armonía y cordialidad, respetando a los/as demás y a ti mismo/a.

• Es momento de disfrutar y pasarlo bien. Te invitamos a olvidar los enfados y “malos rollos”. Se trata de mantener una convivencia pacífica durante las fiestas.

• Tienes que volver a casa, ¿cómo vas a volver? Te invitamos a que si vas a conducir, NO bebas.

• Debemos disfrutar las fiestas en igualdad. Te invitamos a la conciliación familiar y a la corresponsabilidad en las tareas domésticas.

• Debemos rechazar los comportamientos de acoso, ya que en fiestas un NO sigue siendo un NO.

Disfruta de las fiestas y ten en cuenta que:

Gozatu jaietan eta kontuan hartu:

Servicio Social de Base del Ayuntamiento del Valle de Aranguren y Aranetxea /Casa de Juventud del Valle de ArangurenAranguren Ibarreko Udaleko Oinarrizko Gizarte Zerbitzua eta Aranetxea - Aranguren Ibarreko Gaztediaren Etxea

• Festak egun osoa irauten du. Erantzukizunez kontsumitzera gonbidatzen zaitugu. Zentzu komuna erabiltzea da gakoa: denak du mugaren bat, eta alkoholak ere bai.

• Festak guztiontzako dira: haurrak, gazteak, helduak eta pertsona nagusiak. Egun hauetaz harmonian gozatzeko gonbitea luzatzen dizugu, besteak eta zu zeu errespetatuz.

• Gozatzeko eta ongi pasatzeko momentuak dira. Haserrealdi eta “roilo txarrak” ahazteko gonbitea luzatzen dizugu. Jaietan zehar elkarbizitza baketsua mantentzea da helburua.

• Etxera itzuli beharko duzu. Nola itzuliko zara? Gidatu behar baduzu, EZ edatea gonbitea luzatzen dizugu.

• Emakume eta gizonek jaiez berdintasunean gozatu behar dugu. Familia-kontziliaziora eta etxeko-lanen erantzunkizun partekatura gonbidatu nahi zaitugu.

• Sexu-jazarpena errefusatu beharra dugu, festetan ere EZ batek EZ izaten jarraitzen baitu.

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

6

Manuel Romero Pardo

Muti lva, 10 de Junio de 2015El Alcalde,El Alcalde,

Manuel Romero Pardo

Muti loan, 2015eko ekainaren 10eanAlkatea,

ESPECTÁCULO DE VAQUILLAS DURANTE LAS FIESTAS DE MUTILVA:

Nadie está obligado a correr dentro del recinto habilitado para la suelta de vaquillas. Hacerlo constituye induda-blemente un riesgo que los interesados se han puesto libremente, por lo que el Ayuntamiento del Valle de Aranguren no se hace responsable de ninguna de las consecuencias de los accidentes que pudieran sufrir los participantes.

PROHIBICIONES:Queda prohibida la participación de menores de 16 años que únicamente podrán acudir como espectadores de vaquillas (Decreto Foral, Art. 91, 249/92).

a) Situarse en las zonas y lugares del itinerario en que expre-samente se indique con antelación.b) Resguardarse, antes de la salida de las reses, en rincones o ángulos muertos y portales de las casas o establecimien-tos de todo el recorrido.c) Permanecer en el trayecto en estado de embriaguez o de cualquier forma impropia de la fi esta.d) Portar objetos inconvenientes para el buen orden del recorrido de las vaquillas.e) Pararse en el itinerario y quedarse en vallas, barreras o portales en forma tal que difi culte la carrera o defensa del resto de corredores.f) La presencia de los menores de dieciséis años en todo el trayecto.g) Agarrar, hostigar o maltratar a las reses y difi cultar por cualquier acto su salida o encierro.

COHETES, PETARDOS Y BENGALAS:De la misma manera y para evitar posibles accidentes, queda prohibida la venta, lanzamiento y manejo de todo tipo de cohetes, petardos y bengalas, excepto los que sean lanzados y de forma ofi cial por el Ayuntamiento. Señalando que el Ayunta-miento no se hará nunca cargo de los desperfectos y daños que personas ajenas al Ayuntamiento y de forma no ofi cial y sin autorización, puedan causar.

TORO DE FUEGO:Se recuerda a los padres y madres que el toro de fuego es una actividad de participación voluntaria que conlleva riesgos, siendo responsables los tutores de lo menores de posibles percances que puedan ocurrir. Aconsejamos llevar ropa que no os importe que se queme con las chispas del toro de fuego.

EL ALCALDE DEL AYUNTAMIENTO DEL VALLE DE ARANGUREN

HACE SABER:ARANGUREN IBARREKO ALKATEAK

JAKINARAZTEN DU:

BANDO BANDOAMUTILOAKO JAIETAKO BIGANTXA IKUSKIZUNA:

Inor ere ez dago behartuta korrika egitera bigantxak ibiltzeko egokitutako gunean. Eginez gero, nork bere gain eta bere ardurapean hartzen du arrisku hori. Hortaz, Aranguren Ibarreko Udalak ez du erantzungo parte-hartzaileek sufritu lezaketen istripuek eragindako ondorioen aurrean.

DEBEKUAK:16 urtetik beherakoek ezin izanen dute parte hartu, ez bada ikusle moduan (Foru Dekretua Art. 91, 249/92).a) Aldez aurretik espresuki esandako ibilbideko tokietan

jartzea.

b) Bigantxen irteera baino lehen, txoko, angelu itsu edota ibilbideko atarietan ezkutatzea.

c) Ibilbidean mozkor edota modu desegokian egotea.

d) Bigantxak asalda ditzakeen objekturik eramatea.

e)Ibilbidean geldi edota hesietan geratzea lasterketa edo gainerako korrikalarien babes-aukerak oztopatuz.

f) 16 urtetik beherakoen parte hartzea ibilbidean.g) Bigantxei heltzea, zigortzea edo zirikatzea eta bere

irteera zein entzierroa oztopatu eta galaraztea.

SUZIRIAK, PETARDOAK ETA BENGALAK:Istripuak ekiditze aldera suziri, petardo eta bengalen salmenta, erabilera eta jaurtiketa erabat debekatuta dago, Udalak ofizialki jaurtiko dituenak izan ezik. Udalak ez du bere gain hartuko bere kargupean ez dauden pert-sonek modu ez ofizialean eta baimenik gabe eragindako kalterik.

ZEZENSUZKOA:Gurasoei gogorarazi nahi zaie zezensuzkoan parte hartzea nork bere borondatez erabakitzen duen jarduera dela, arriskuak dakartzana, eta gerta litekezkeen ezbeha-rren aurrean adingabekoen tutoreak direla erantzuleak.Gomendatzen dizuegu zezensuzkoaren txinpartek erre-tzea inporta ez zaizuen arropa eramatea.

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

7

14:30COMIDA AUTOGESTIONADA en la zona joven.

17:30CONCIERTO DE COMBOS de la Escuela de Música “Lino Otano” del Valle Aranguren, en la plaza Mutiloa.

19:00REPARTO DE UNTADAS con miel, en la plaza Mutiloa.

20:00CHUPINAZO desde el balcón del Ayuntamiento. Pasacalles con la Comparsa, Gaiteros, Grupo de Animación y Banda del Valle de Aranguren.

20:30EXHIBICIÓN DE GRUPOS locales de danzas regionales, finalizando con el baile de la Era, en la plaza Mutiloa.

22:00ESPECTÁCULO ITINERANTE de percusión “Kolpez-Blai” con la compañía Zo-Zongo, pasacalles por la calles del pueblo y final en la plaza Mutiloa.

Actividad – Pre-Fiestas Jai-aurreko jarduerak

22:00

Sábado, 13 de Junio

BANDA DEL DESAGÜE

ZO-ZONGO

13SÁBADO

CONCIERTO del grupo La Banda del Desagüe, en la plaza Mutiloa.

22:00

Ekainak 13, larunbataLa Banda del Desagüe taldearen KONTZERTUA, Mutiloa plazan.

14:30BAZKARI AUTOGESTIONATUA gazte-gunean.

17:30Aranguren Ibarreko “Lino Otano” Musika Eskolako

COMBOEN KONTZERTUA, Mutiloa plazan.

19:00Eztiz igurtzitako OGI XIGORTUEN BANAKETA, Mutiloa plazan.

20:00TXUPINAZOA Udaletxeko balkoitik. Kalejira Aranguren Ibarreko Konpartsa, Gaitari, Animazio Taldea eta Bandarekin.

20:30Hemengo dantza herrikoien TALDEEN EMANALDIA, Larraindantzarekin bukatuz Mutiloa plazan.

22:00Zo-Zongo konpainiaren “Kolpez-Blai” perkusio EMANALDI IBILTARIA, kalejira herriko karriketan barrena eta bukaera Mutiloa plazan.

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

8

09:00DIANAS, por Santxiki, Entremutilvas, Eguzki.

12:00CAMPEONATO DE PETANCA, en la pista nueva del polideportivo, apuntarse antes del comienzo.Al finalizar se degustará un aperitivo. Organiza Club de Jubilados San Pedro.

13:30SESIÓN MUSICAL amenizada con la Fanfarre y Banda Txiki de la Escuela de Música Lino Otano, recorrido de las calles y finalización en la Plaza Mutiloa.

16:30 a 19:00 TORO MECÁNICO, HINCHABLES Y FIESTA DE LA ESPUMA, para jóvenes de 12 a 16 años, en el Parque Ibaialde.

16:30CAMPEONATO DE MUS, en la calle Mayor, organiza Bar Mutilvera Taberna.Inscripciones a las 16:00 h. en el local del bar organizador.

17:00CAFÉ - CONCIERTO con el Dúo Dos de Tres, en la carpa de la plaza Mutiloa.

17:00TALLER DE CIRCO La Raspa, pensado para que las familias jueguen, aprendan y se ayuden mutuamente a introducirse, por un día, en el mundo del circo. En la plaza Ibaialde.

19:00ACTUACIÓN Circo La Raspa con el espectáculo “¡Cataplum!”, en la plaza Ibaialde.

20:00 A 00:30BAILABLES con el grupo Titanes, en la plaza Mutiloa.

22:15TORO DE FUEGO, en la plaza Ibaialde.

23:00 A 03:00DJ´S en la Zona Joven con The Sifonettes y Tiger Teeth.

18JUEVES

LA RASPA

DOS DE TRES

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

9

09:00 DIANAK, Santxiki, Mutiloartea eta Eguzkitik barrena.

12:00PETANKA TXAPELKETA, kiroldegiko pista berrian. Izena eman hasiera baino lehen. Bukaeran otamen bat izanen da. Antolatzailea: San Pedro Jubilatuen elkartea.

13:30Lino Otano MUSIKA ESKOLAKO Fanfarreak eta Banda Txikiak girotutako musika saioa, kalejira herriko karriketan zehar eta bukaera Mutiloa plazan.

16:30 · 19:0012 eta 16 urte bitarteko gazteentzako jarduera: ZEZEN MEKANIKOA, PUZGARRIAK ETA APAR FESTA, Ibaialde Parkean.

16:30MUS TXAPELKETA, kale Nagusian. Antolatzailea: Mutilvera Taberna. Izen-emateak 16:00etan tabernan bertan.

17:00KAFE-KONTZERTUA Dos de Tres-ren eskutik, Mutiloa plazako karpan.

17:00La Raspa ZIRKU TAILERRA: familiak jolasteko, ikasteko eta egun batez zirkuaren munduan sartzen elkarri laguntzeko sortua. Ibaialde plazan.

19:00La Raspa Zirkuaren “¡Cataplum!” EMANALDIA, Ibaialde plazan.

20:00 · 00:30DANTZALDIA Titanes taldearen eskutik, Mutiloa plazan.

22:15ZEZENSUZKOA, Ibaialde plazan.

23:00 · 03:00The Sifonettes eta Tiger Teeth DJ-AK gazte gunean.

TALLER DE CIRCO

18OSTEGUNA

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

10

Te indicamos en el mapa de Mutilva el recorrido del tren turístico por las diferentes zonas y los lugares de parada, durante el viernes 19 de junio en horario de 16:30 h. a 19:30 h. y el sábado 20 de junio en horario de mañana de 11:00 h. a 14:00 h. y de tarde de 16:30 h. a 19:30 h.

RECORRIDO TREN TURÍSTICO

Recorrido.Uniendo la fi esta

Parada del tren

➊ Plaza Mutiloa

➋ Nueva Plaza Consultorio Médico (Zona joven)

➌ Plaza Ibaialde

❹ Castillo de Irulegi❺ Plaza Eguzki➏ Plaza Consultorio Médico(Preparación calderetes)

201520152015201520152015201520152015201520152015

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

11

Tren turistikoak Mutiloan barrena egingo duen ibilbidea mapan adierazita dago, baita eginen dituen geltokiak ere. Ekainaren 19an, ostirala, 16:30etik 19:30era ibiliko da martxan eta ekainaren 20an, larunbata, 11:00etatik 14:00etara eta 16:30etik 19:30era.

TREN TURISTIKOAREN IBILBIDEA

Ibilbidea.Jaia batuz

Tren geltokia

➊ Mutiloa plaza

➋ Kontsultategiko plaza berria (Gazteen Eremua)

➌ Ibaialde plaza

❹ Irulegi Gaztelua

❺ Eguzki plaza

➏ Kontsultategiko plaza (Kaldereteak prestatzeko gunea)

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

12

09:00DIANAS, zonas Ibaialde, Mutiloa e Idoi.

11:30 A 13:30TALLER DE CONSTRUCCIÓN con material reciclado de “Bichos de cartón” con el grupo LA PAI, en la plaza Mutiloa.

11:30CAMPEONATO DE CHINCHÓN, en la plaza Mutiloa. Organiza Club de Jubilados San Pedro.

17:00CAFÉ - CONCIERTO con Sancho y Swing, en la carpa de la plaza Mutiloa.

17:00 a 19:00VAQUILLAS. Al finalizar, encierrillo infantil con toros de ruedas.

17:00 a 19:00MAQUILLAJE INFANTIL a cargo de Natalia Pérez y Adrián Gorriz y taller de globoflexia con Félix Yoldi, en la plaza Ibaialde.

18:00VERBENA INFANTIL con el grupo La PAI, y su espectáculo “Muévete con los Campanos”, en la plaza Ibaialde.

20:00 - 22:00SESIÓN DE BAILE con la disco Tremendo Show, en la plaza Mutiloa.

22:15TORO DE FUEGO, en la plaza Ibaialde.

22:30CENA AUTOGESTIONADA de cuadrillas, en la plaza Mutiloa.

23:00CENA + ACTIVIDAD PARA JÓVENES de 12 a 18 años. Hamburguesa + patatas fritas o Bocata + patatas y refresco. (No está permitido el consumo de alcohol). Lugar: ZONA JOVEN. Inscripciones: hasta el domingo 14 de Junio en Aranetxea.Precio: 2 €

01:00 a 05:00SESIÓN DE BAILE con la disco Tremendo Show, en la plaza Mutiloa.

02:30BAJADICA DEL MONTE IRULEGI con la ElecktroPatxaranga, acabando en la zona joven.

06:00CHOCOLATADA, en la zona joven.

19VIERNES

SANCHO Y SWING

TALLER GLOBOFLEXIA

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

13

19OSTIRALA

09:00DIANAK, Ibaialde, Mutiloako eta Idoiko eremuetan

11:30 · 13:30Material birziklatuak erabiliz “kartoizko animaliak” sortzeko ERAIKUNTZA TAILERRA, LA PAI taldearekin, Mutiloa plazan.

11:30CHINCHÓN TXAPELKETA, Mutiloa plazan. Antolatzailea: San Pedro Jubilatuen elkartea

17:00KAFE-KONTZERTUA Sancho y Swing-rekin, Mutiloa plazako karpan.

17:00 · 19:00BIGANTXAK. Bukatzean, haurrentzako entzierroa gurpildun-zezenekin.

17:00 · 19:00HAURRENTZAKO MAKILAJEA Natalia Pérez eta Adrián Gorrizen eskutik eta globoflexia tailerra Félix Yoldirekin, Ibaialde plazan.

18:00HAURRENTZAKO DANTZALDIA eta “Muévete con los Campanos” emanaldia La PAI taldearekin, Ibaialde plazan.

20:00 · 22:00DANTZALDIA Tremendo Show orkestrarekin, Mutiloa plazan.

22:15ZEZENSUZKOA, Ibaialde plazan.

22:30Kuadrilen AUTOGESTIONATUTAKO AFARIA, Mutiloa plazan.

23:00AFARIA + 12 eta 18 urte bitarteko GAZTEENTZAKO JARDUERA. Hanburgesa + patata frijituak, edo bokata + patatak eta freskagarria. (Alkohola edatea debekaturik). Lekua: Gazte gunea. Izen-emateak: ekainaren 14ra arte, igandea, Aranetxean.Prezioa: 2 €

01:00 · 05:00DANTZALDIA Tremendo Show orkestrarekin, Mutiloa plazan.

02:30“IRULEGI” MENDITIK JAITSIERA, ElecktroPatxarangarekin, Gazte Gunean bukatuz.

06:00TXOKOLATADA, Gazte Gunean.

TALLER MAQUILLAJE TREMENDO SHOW

LA PAI

TALLER MAQUILLAJETALLER MAQUILLAJEMAQUILLAJE INFANTIL

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

14

09:00DIANAS en la zona de Entremutilvas, Plaza Eguzki y Castillo Irulegi.

11:00 a 13:00PARQUE INFANTIL con pista de karts, hinchables, ludoteca, en la plaza Ibaialde.

12:00PASACALLES Comparsa y Gaiteros del Valle de Aranguren, con salida desde la plaza Irulegi.

12:00 A 14:00CONCENTRACIÓN del colectivo de mujeres en la plaza Mutiloa y Gaitapoteo con los Gaiteros de Ibaialde.

14:15COMIDA del colectivo de mujeres, en la plaza Mutiloa. Sobremesa con “Fiesta Imperial”.16:30 a 18:30PARQUE INFANTIL con pista de karts, hinchables, ludotecas, en la plaza Ibaialde.

17:0 0 a 19:00VAQUILLAS. Al finalizar, encierrillo infantil con toros de ruedas.

19:30CANCIONES Y BAILES “Lo mejor de la música”, para niños, niñas y adolescentes, con Deyanira Gómez (participó en casting a ciegas de La Voz), Gabi del Castillo (ex Parchís, participó en los musicales “Los Miserables” y “El Rey León”), Andrea Díaz (ex Parchís). En la plaza Mutiloa.

20:30 a 22:00BAILE con la orquesta Nueva Era, en la plaza Mutiloa.

21:00 a 22:30CONCIERTO con el grupo Gerok, en la zona joven.

22:00BAILE DE LA ERA a cargo de los Gaiteros de Ibaialde, en la plaza Mutiloa.

22:15TORO DE FUEGO, en la plaza Ibaialde.

23:00COLECCIÓN DE FUEGOS ARTIFICIALES a cargo de la Pirotecnia Zaragozana, desde el patio del colegio. Nota: Por motivos de seguridad los fuegos artificiales se presenciarán desde la zona de Ibaialde.

23:00CENA + ACTIVIDAD PARA JÓVENES de 12 a 18 años. Hamburguesa + patatas fritas o Bocata + patatas y refresco. (No está permitido el consumo de alcohol).Lugar: ZONA JOVEN. Inscripciones: hasta el domingo 14 de Junio en Aranetxea.Precio: 2 €

00:00 a 04:00CONCIERTOS con los grupos Motxila 21 y la Sra. Tomasa, en la Zona Joven.

01:00 a 05:00BAILE con la orquesta Nueva Era, en la plaza Mutiloa.

LO MEJOR DE LA MÚSICA

20SÁBADO

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

15

09:00DIANAK Mutiloartea, Eguzki eta Irulegiko Gaztelutik barrena.

11:00 · 13:00HAUR PARKEA: karts pista, puzgarriak eta ludoteka eta Ibaialde plazan.

12:00KALEJIRA Aranguren Ibarreko Konpartsa eta Gaitariekin. Irteera Irulegi plazatik.

12:00 · 14:00Emakume Taldearen ELKARRETARATZEA Mutiloa plazan eta Gaitapoteoa Ibaialdeko Gaitairekin.

14:15Emakume Taldearen BAZKARIA Mutiloa plazan eta bazkaloste girotua “Fiesta Imperial”-ren eskutik.

16:30 · 18:30HAUR PARKEA: karts pista, puzgarriak eta ludoteka eta Ibaialde plazan

17:00 · 19:00BIGANTXAK. Bukatzean, haurrentzako entzierroa gurpildun-zezenekin.

19:30“Lo mejor de la música” KANTAK ETA DANTZAK, haur eta nerabeentzat, Deyanira Gómez (“La Voz”-en itsuan egindako castingean parte hartu zuen), Gabi del Castillo (Parchís-eko kide ohia, “Los Miserables” eta “El Rey León” musikaletan parte hartu zuen) eta Andrea Díaz-en eskutik (Parchís-eko kide ohia). Mutiloa plazan.

20:30 · 22:00DANTZALDIA Nueva Era orkestrarekin, Mutiloa plazan.

21:00 · 22:30Gerok taldearen KONTZERTUA, gazte gunean.

22:00LARRAINDANTZA Ibaialdeko gaitariekin, Mutiloa plazan.

22:15ZEZENSUZKOA Ibaialde plazan.

23:00SU FESTA Pirotecnia Zaragozana-ren eskutik, Eskolako patiotik.Oharra: Segurtasun arrazoiengatik, suak Ibaialdeko eremutik ikusi beharko dira.

23:00AFARIA + 12 eta 18 urte bitarteko GAZTEENTZAKO JARDUERA. Hanburgesa + patata frijituak, edo bokata + patatak eta freskagarria. (Alkohola edatea debekaturik). Lekua: GAZTE GUNEAIzen-emateak: ekainaren 14ra arte, igandea, Aranetxean.Prezioa: 2 €

00:00 · 04:00Motxila 21 eta Sra. Tomasa taldeen KONTZERTUAK, Gazte Gunean.

01:00 · 05:00DANTZALDIA Nueva Era taldearekin, Mutiloa plazan.

ORQUESTA NUEVA ERA

20LARUNBATA

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

16

09:00DIANAS en la plaza Ibaialde, Mutilnova y Plaza Mutiloa.

10:00 a 14:00III ENCUENTRO DE ARTE Y ARTESANÍA del Valle de Aranguren, organizado por ReD Abierta, en la plaza Mutiloa.

12:00PASACALLES con la Comparsa y Gaiteros del Valle de Aranguren, desde la plaza Mutiloa.

13:00FESTIVAL DE DANZAS con el grupo Ortzadar, en la plaza Mutiloa.

14:30COMIDA POPULAR de calderetes, preparación y comida en la zona joven. Sobremesa con el espectáculo de música, magia y humor de Pepin Banzo.

17:00 a 19:00VAQUILLAS. Al finalizar, encierrillo infantil con toros de ruedas.

18:00ESPECTÁCULO INFANTIL de magia y diversión “Madiber” del Mago Sun, en euskera, en el frontón de la plaza Mutiloa.

19:30ESPECTÁCULO MUSICAL, los mejores momentos de Demode Quartet, en la plaza Mutiloa.

22:00TORO DE FUEGO en plaza Ibaialde.

22:30TRACA FINAL DE FIESTAS en la plaza Mutiloa.

GRUPO ORTZADAR

PEPIN BANZO

GRUPO ORTZADAR

21DOMINGO

GRUPO ORTZADAR

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

17

09:00DIANAK, Ibaialde, Mutilnova eta Mutiloako eremuetan

10:00 · 14:00Aranguren Ibarreko ARTE ETA ARTISAUTZAREN III. TOPAKETAK, Mutiloa plazan. Antolatzailea: ReD Abierta.12:00KALEJIRA Arangurengo Ibarreko Konpartsa eta Gaitariekin, Mutiloa plazatik abiatuta.

13:00DANTZA JAIALDIA Ortzadar taldearekin, Mutiloa plazan.

14:30KALDERETEEN HERRI-BAZKARIA, bazkaria eta prestaketak Gazte Gunean egingo dira. Bazkalostean musika, magia eta umore ikuskizuna Pepin Banzoren eskutik.

17:00 · 19:00BIGANTXAK. Bukatzean, haurrentzako entzierroa gurpildun-zezenekin

18:00“Madiber”, HAURRENTZAKO DIBERTSIO eta MAGIA IKUSKIZUNA Sun Magoarekin. Euskaraz, Mutiloa plazako pilotalekuan.

19:30MUSIKA IKUSKIZUNA. Demode Quartet taldearen unerik onenak, Mutiloa plazan.

22:00ZEZENSUZKOA Ibaialde plazan.

22:30JAIETAKO AZKENEKO TRAKA,Mutiloa plazan.

DEMODE QUARTET

MAGO SUN

21IGANDEA

FIESTAS DEMUTILVA2015

17 al 21 de junio

18

DOMINGO, 21 DE JUNIO DE 2015Tendrá lugar en la nueva plaza junto al Consultorio Médico

> La preparación de los calderetes se podrá hacer en la explanada junto al Consultorio Médico (Zona Joven).

> Lugar para comer: el mismo lugar de preparación.

> Pedimos la colaboración de los participantes para la colocación y retirada de las mesas y sillas a partir de las 13:30 h.

> Es necesario apuntarse en la Casa de Cultura (plaza Eguzki), en horario de mañana de 11:00 h. a 13:00 h. En Aranetxea, en horario de tarde de 17:00 h. a 21:00 h., hasta el martes 16 de junio.

> Se indicará el número de comensales y un teléfono de contacto de la persona responsable del grupo.

El ayuntamiento SÓLO Y EXCLUSIVAMENTE APORTARÁ LAS MESAS Y SILLAS. Para preparar los calderetes SÓLO SE UTILIZARÁN QUEMADORES, LEÑA NO.

COMIDA POPULAR DE

CALDERETES BAZKARI HERRIKOIAKALDERETEEN

2015EKO EKAINAK 21, IGANDEAPlaza berrian, Kontsultategiaren ondoan> Kaldereteak Kontsultategi ondoko zelaigunean prestatuko

dira (Gazte Gunean)> Bazkaltzeko lekua: prestaketarako leku bera.

> Parte hartzaileen laguntza eskertuko dugu 13:30etik aurrera mahai eta aulkiak jarri eta kentzeko.

> Izena ematea beharrezkoa izango da, goizez Kultur Etxean (Eguzki plazan), 11:00etatik 13:00etara, eta arratsaldez Aranetxean, 17:00etatik 21:00etara. Izena ematea ekainaren 16ra arte izango da.

> Bazkalduko duten pertsona kopurua eta taldearen ardura izango duen pertsonaren telefonoa eman beharko dira.

Udaletxeak BAKARRIK MAHAIAK ETA AULKIAK JARRIKO DITU. Kaldereteak prestatzeko BAKARRIK ERREGAILUAK ERABILIKO DIRA, EGURRIK EZ.

Comida del colectivo de mujeresEmakume taldearen bazkaria

SÁBADO, 20 de JUNIO14:15 h. en la Plaza Mutiloa.Precio menú: 21 € (adultos) - 14 € (juvenil)Retirar los bonos los días: Jueves 11, viernes 12 y lunes 15 de junio de 19:30 a 21:00 h. en la plaza Mutiloa (junto al ayuntamiento).

EKAINAK 20, LARUNBATA14:15ean Mutiloa plazan.Menuaren prezioa: 21 € (helduak) – 14 € (haurrak/gazteak)Txartelak ondorengo egunetan jaso: Ekainak11, osteguna, 12, ostirala eta 15, astelehena.19:30etik 21:00etara, Mutiloa plazan (Udaletxearen ondoan).

MUTILOAKOJAIAK2015Eko

ekainaren 17tik 21era

19

IMÁGENES IRUDIAK2014